Pro inimicus sapientem an, ad cibo velit mollis mei, ne vim adhuc gubergren. Vis no intellegebat voluptatibus, vim an partem admodum copiosae.
Instagram

620 Eighth Avenue, New York, 10018.

+(1) 212-556-3622

De Ce ?

HomeDe Ce ?

Totul ar trebui să fie cât mai simplu cu putinţă, însă nu mai simplu de atât.”(Albert Einstein)

Solutia simpla si corecta se poate alege cand avem toate raspunsurile la intrebarile de baza …

de ce mobila

DE CE ? …ce ? …cum ?…când ?…unde ?…cine ?…cât ?…cui ?…DE CE ?

SuperMobila incearca sa raspunda la aceste intrebari pe baza informatiilor dobandite in ani de experienta in domeniul furnizarii solutiilor de mobilare . Nu detinem adevarul absolut dar numarul mare de clienti multumiti si de proiecte finalizate ne dau increderea ca suntem pe drumul cel bun . Ne bazam pe incredere , sinceritate , discretie , informatii in timp real si pe argumente valide si concludente . Nu ne oprim la consultanta(oferirea unor răspunsuri sau soluții concrete pentru probleme sau situații specifice la un anumit moment ) ci dorim sa si consiliem (oferirea unui suport în identificarea nevoilor ,  analizarea și alegerea propriilor soluții de către client, cu ajutorul consilierului ) pe cei care nu au inca raspunsul  la intrebarea cea mai importanta : DE CE ?  Ce cumparam , cum cumparam , cand cumparam , unde cumparam ,de la cine cumparam si cat/cu cat  cumparam , pot primi diferite raspunsuri de la diferiti respondenti in timp … Solutia intrebarii „DE CE sa cumparam acel produs rezultat din  raspunsurile la intrebarile de mai sus ?”  trebuie data si argumentata corect de catre o persoana cu experienta  , competenta , cu  viziune  si certificata .

 

mobila-trainer

Mințile luminate discută idei; mințile mediocre discută evenimente; mințile mici discută oamenii.”  (Eleanor Roosevelt)

 

SuperMobila poate raspunde si celor din vanzari care au nevoie de o noua viziune asupra modului de vanzare a produselor din domeniul design-amenajari interioare–mobilier , prin prezentari de solutii referitoare la formare/trainig personal pe zona de comunicare si vanzari catre clientul final. Ne concentram intotdeauna pe client si pe obiective si  folosim metode personalizate in functie de cererile si informatiile primite pentru a gasi varianta cea mai buna . Vrem sa discutam idei dar la final sa dam si o solutie .